Kijkcijfers 8U-Journaal als indicator TV-consumptie

Gisteravond werd het 8U-Journaal door krap 1,6 miljoen mensen bekeken. Dat is in korte tijd de zoveelste keer dat het populairste TV-programma niet meer boven de twee miljoen kijkers uitkomt. Dat zegt niet alleen iets over het Journaal, maar ook over de consumptie van televisie in het algemeen. De kijkcijfers van het 8U-Journaal blijken namelijk

Kijkcijfers 8U-Journaal als indicator TV-consumptie Lees verder »

Media 2030: Groei digitale mediaconsumptie vooral in 50+

Vandaag publiceert Het Media Loket het rapport Media 2030. Daarin wordt een beeld geschetst van de mediaconsumptie in 2030. Volgens het rapport zal de lineaire kijk- en luistertijd verder afnemen richting 2030, gaan tv- en radiozenders verdwijnen, neemt het aantal printtitels af en zal de mediaconsument belangrijker worden als financier van de content. Het omzetaandeel

Media 2030: Groei digitale mediaconsumptie vooral in 50+ Lees verder »

Scroll naar boven